Veelgestelde vragen

Verzending en bezorging

Wat is de levertijd van een product?

Wij streven naar een bezorging binnen 1 werkdag. Wanneer uw op werkdagen voor 17:00 uur bestelt, dan zorgen wij dat uw pakketje op de dag van de bestelling wordt overgedragen aan PostNL. Zij verzorgen de verdere afhandeling van uw bestelling. U ontvangt een track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen. Natuurlijk kunt u voor vragen bij ons terecht via klantenservice@wereldsieraden.nl of telefonisch via 038 - 33 13 594 (ma t/m vr 10.00 - 17.00 uur).

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzending is gratis bij bestelling van €50,- of meer! Bij bestellingen tot €50,- is de verzending €3,95.

PostNL bezorgt ook op zaterdag?

Wanneer u op vrijdag voor 17:00 uur bestelt, ontvangt u in 95% van de gevallen het pakket gewoon op zaterdag.

Wat als ik niet thuis ben en het pakketje wordt bezorgd?

Indien u niet thuis bent wordt uw pakketje de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien u deze levering ook mist, dan kunt u uw bestelling nog 3 weken afhalen op het dichtstbijzijnde postkantoor.

Hoe kan ik betalen op Wereldsieraden.nl?

• iDEAL

Heeft u toegang tot internetbankieren bij KNAB, ING/Postbank, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Triodos Bank, RegioBank of Van Landschot Bankiers? Dan kunt u zonder speciale software gebruikmaken van iDEAL, de makkelijkste manier van betalen op internet.

• Achteraf betalen via een digitale acceptgiro

U kunt bij Reuyl Juwelier/Wereldsieraden.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 225,- bij de eerste bestelling en tot € 300,- bij een tweede bestelling. Meer informatie en voorwaarden vindt u hier.

• Creditcard (Mastercard en VISA)

Op onze website kunt u ook met uw Nederlandse MasterCard of VISA kaart betalen. Dit gebeurt via een SSL-beveiligde server, die uw creditcardgegevens versleuteld verstuurt.

• Vooruitbetaling

Wanneer het verschuldigde bedrag voor 20:30 uur op onze rekening staat, wordt uw bestelling dezelfde dag nog overgedragen aan PostNL.

• Bancontact/Mister Cash

Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.

• Giropay

Giropay is de meest gebruikte online betaalmethode in Duitsland en vergelijkbaar met iDEAL in Nederland. Giropay wordt in Duitsland ondersteund door de volgende banken; Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW Privatbank, PSD Bank.

• Paypal

PayPal is een van de best beveiligde online betalingsplatforms ter wereld. Uw financiële gegevens worden veilig en versleuteld opgeslagen. Als u kiest voor een betaling via PayPal kunt u, mocht dit nodig zijn, gebruik maken van ‘aankoopbescherming’. Dit houdt in dat als u een fysiek of tastbaar product online aanschaft en u het gevoel heeft dat de producten niet echt zijn of de bestelling niet klopt, dan vergoed PayPal het bedrag volledig.

Uw bestelling

Ontvang ik een orderbevestiging bij een bestelling?

Na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in uw map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen, of misschien is er een verkeerd emailadres gebruikt. Is dat niet het geval, neemt u dan contact met ons op.

Kan ik een order annuleren?

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 038 - 33 13 594. Is uw order reeds onderweg? Dan kunt u uw bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heeft u uw pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor eigen rekening.

Contact

Op welke manieren kan ik contact opnemen met Wereldsieraden.nl?

Per e-mail: klantenservice@wereldsieraden.nl

Per telefoon: 038 - 33 13 594 (maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur).

Suggesties en klachten

Heeft u een suggestie?

Heeft u een suggestie hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten. Wij verbeteren onze dienstverlening graag en stellen uw reactie daarom zeer op prijs.

Heeft u een klacht?

Bij Wereldsieraden.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag van u. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt binnen één week uitsluitsel over uw klacht. Ben u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar onderstaand adres:

Wereldsieraden.nl

T.a.v. Manager Klantenservice

Oudestraat 63

8261 CG Kampen

Ook dan krijgt u binnen één week uitsluitsel over uw klacht.

Ruilen en retourneren

Kan ik een product ruilen/retourneren?

Als u bij het uitpakken van uw bestelling merkt dat er iets defect is, of de bestelling is toch niet naar wens, geen nood, ook dan staan wij voor u klaar. Bekijk op de pagina Ruilen & Retourneren hoe u een sieraad of horloge retourneert.

Veiligheid en privacy

Hebben jullie een privacy statement?

Ja! Deze kunt u hier lezen.

Is het online betalen wel veilig?

Ja, zeker. We maken gebruik van een SSL-beveiligde server, die uw gegevens versleuteld verstuurt. Om met SSL te betalen heeft u geen speciale software nodig. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het "slotje" in de onderste statusbalk van uw browser.

Waar kan ik de algemene voorwaarden bekijken?

Klik hier om onze algemene voorwaarden te lezen

Button Top

Ontvang 5% korting